вівторок, 26 листопада 2019 р.

Підтримую Софію та Марусю



Привіт, Вовчику!
От ти знаєш, я не розумію чому ти вчора телефонував хутіну після свого відосика, на якому ти важко дихав, іноді хрюкав і кривив мордочку. Росіяни вкрали труси і унітази не за для того, щоб повернути. А якщо вони щось і повернуть, то не факт, що те саме повернуть. Що це за дурний балаган, сонечко? Козюлька ти моя сексуальна, тобі б німецькі фільми для дорослих озвучувати своїм диханням. Ти "Новічка", голубе мій, не боїшся? Ні? Ти віриш в те, що Петров та Баширов просто геї?
Бо Софію Федину та Марусю Звіробій так боїшся, що Труба на них діло вже відкрив, тому що дівчата зі Львівської кав'ярні ніби погрожували тобі вбивством, вважає ДБР. Не буду довго повторюватись в тому, що вони казали, а казали вони про те, що на передку наших бійців вбивають і тебе там хтось вб'є, якщо ти будеш бігати там в волошковій сорочці. На цьому все, любий. Так в нас часи Брєжнєва чи що в нас зараз? Тебе вже не можна обматюкати? На передку стріляти вже перестали, в військовому шпиталі немає поранених?
До речі, а я тобі зараз, ну саме зараз не загрожую вбивством, коли про хутіна і "Новічок" тобі пишу, новічок ти наш в політиці? Хто в нас хутіну постійно телефонує, я чи ти? В мене звідки "Новічок"? Федина як тебе може вбити? Та взагалі хто то може зробити, окрім твоєї охорони, якої в тебе більше, ніж у овоча?
Бо я якось заплуталась, бо воно ж через дупу все, бо війна, то мир, волошкова сорочка - то маскування, неповага до бійців - то гідно президента, написати, як ти вчора підписав, "відео вам залетить", то така повага до народу. Вово, я тобі повторюю, за тебе в дійсності проголосувало лише 5 млн українців. Йдеться про перший тур, в другому турі тобі дісталися голоси абинепорошенків, які в першому турі за тебе не голосували. Тобто, якщо отих твої виборців зібрати на одному гектарі, щоб вони срали поряд один з одним, а не поряд з іншими, то це населення лише двох областей України вийде. Агов! В Україні 24 області. А ти, як ти любиш казати, вийди на вулицю і спитай, хоче народ, щоб його лишили права матюкати президента чи не хоче? А спитай. Коли то в Україні таке було, щоб народ лишали фундаментального права матюкати владу? Та навіть ті всі твої виборці, яких можна зібрати на гектарах двох областей, тебе за таке першим і винесуть.
Твоя Параска. Село Великі Цицьки.
#ПідтримуюФедину.

Немає коментарів:

Дописати коментар