субота, 16 листопада 2019 р.

16.11.2019



Вовунь, жаб'яча лапка, гарного тобі дня!

Російська Пєчальна лошадь повідомив нам, що старик Кабаєв добився від тебе поступок по Донбасу, тому ваша зустріч в нормандському форматі відбудеться 9 грудня. Знаючи дурну звичку Кабаєва орієнтуватися на якісь важливі дати, він навіть ДАП наказував взяти саме в ракурсі “цей день в історії”, я вирішила довідатись, яке ж таке свято в  РФ 9 грудня. 

Котику мій, втоплений у мішку, ти не повіриш, 9 дєкабря - це Дєнь героїв отєчєства в росії. “Ця груднева дата приурочена до визначної події епохи правління імператриці Катерини II - в 1769 році вона заснувала орден Святого Георгія Побідоносця” - повідомляє гугл. Ну тиц, тобто трясця. Ось це ніяким чином не співпадіння, хутін вже має всі інструменти для того, щоб спочатку вставити жабці в зад трубочку, надути, щоб її розірвало, потім препарувати жабу і повернути в столицю України одну її лапку. Тому в нас дуже важливе питання зараз. Воно в тому, як зустріти цю лапку, хто буде арештовувати лапку за державну зраду, і що робити далі, коли ця лапка буде лежати під склом, як пам'ятник найкоротшому президенству в Україні.

За статистикою, кожна четверта людина страждає на психічні розлади. Опинившись в компанії з чотирьох людей, Вовочко, тобі уважніше треба подивитися на інших трьох. Якщо ти чомусь вирішиш, що маніяк, який керує державою-агресором, нормальний, тоді психічний розлад саме в тебе. Може, тобі справку в Євролабі заздалегідь знов зробити? Тоді після повернення в Київ тебе не вб'ють, в буцегарню не посадять, а просто покладуть в лікарню. Там нудно тобі не буде:

- Ти хто?- Володимир Зеленський!- А я - Цезар! А ти?- Я - Папа Римський?- Хто тобі це сказав?- Сам Господь!- Бреше він, нічого я йому не казав!

Хоч, можливо, я помиляюся і все буде інакше, ви з Перепростайкою, Меркель та Макроном зненацька обдурите хутіна, але я не маю довіри до цієї версії. Один зі слуг вчора з екрана ТБ запевняв мене та мого кнура Хведіра, що здачі інтересів України не буде, навіть в тому, що слуги всі проукраїнські, а найстрашніший ворог нашої держави - це ОПЗЖ. Тому нам треба любити слуг, поважати і вірити їм. 

Поряд з ним сидів такий собі політик, риг в минулому,  Мірошниченко, він захищав тебе, бубочка, мовляв, в тебе найкращий план. Я ото пам'ятаю, як той самий Мірошніченко запевняв перед розстрілом Небесної сотні, що нічого подібного взагалі не буде, що овоч, навпаки, хоче домовитися з майданівцями і зовсім він не кровожерливий. Ну то, коротше кажучи, це системно, послухай Мірошниченко і зрозумій, що все буде навпаки. Хоч сама дата, яку вибрав хутін, вже на це вказує. Тобто, підсумовуємо, в українців залишилося 24 доби, щоб підготуватися до можливого кінця твого царювання.


Двома руками обіймаю твою шию. Твоя Параска. Село Великі Цицьки.  

Немає коментарів:

Дописати коментар