четвер, 14 листопада 2019 р.

14.11.2018



Привіт, Вовочко, моя ж ти чарівна бубочка!

Люди злі і вони заздрять нашому з тобою щастю. Вже півроку я тобі пишу листи і ось, як то кажуть, здобула. Хтось на мене поскаржився за те, що я "займаюся твоїм цькуванням".  Хоч і ти, і я - лише персонажі театральної п'єси онлайн. От що нам з цими бовдурами робити? Книжок в дитинстві вони не читали, інакше б знали, що, наприклад, Раскольников ніяку бабусю не вбивав, Тарас Бульба ніякого сина не зрікався, а Ганна Кареніна не лягала під потяг, бо їх усіх не існувало на світі, окрім потягу, звісно, той, напевно, існував. Ось так і в нас з тобою існує лише потяг історії, в якому ти - Янелох, а я тобі пишу листи, щоб тебе підтримати та повчити.
І я дуже тобі співчуваю. Моє ж ти нещасне загнане мишенятко! Немає тобі спокою після кенгурації. Раніше дарували тобі квіти, ти купався в аплодисментах, а зараз суцільний булінг, якісь цькування, переслідування з образами. Ніхто тебе не любить, ніхто не поважає, а в садочку черв'ячків вже немає, поїсти від таких образ і немає чого. 

Проте, моє кохання долає всі перешкоди, тому я, на всяк випадок, завела блог, буду листи ще в блозі розміщувати, бо заздрість людська не має ж меж, як я бачу.

Ну, поїхали!

Тринадцять - нещасливе число. Тому, коли у реанімаційному відділенні лікарні N13, на 13-му поверсі, в палаті N13 на 13-й ліжку в ніч з середи на четвер помирає пацієнт, то по цій лікарні повзуть чутки, мовляв, це місце якесь нещасливе. Проте, то таке нещасливе число. Саме в цей день, 13 листопада, в The New York Times вийшла стаття, в якій бабця Бєня повідомила всьому світові, що Україна з її всіма громадянами - це, ніби-то, просто така собі власність стовбової дворянки Бєні, тому вона вирішила залякати американців російськими танками під Краковом та сказала, що хоче взяти у РФ 100 лярдів, щоб помиритися.
Це в бабусі маразм, галюцинації, їй здається, що ми її кріпаки, бо є в неї зелена, перепрошую. золота рибка, тобто ти, Вовунь.
Бабуся не пам'ятає, що Федорович вже так само одноосібно мирився аж до Ростова.
Коротше кажучи, наш пацієнт Бєня помер, не приходячи до тями, бо опівночі в його в палату  увійшли... всі в білому... прибиральники з ФБР, які ведуть справу олігарха. Один з них тримав в руках пилосмок. Він висмикнув з розетки штепсель апарату штучного дихання пацієнта, вставив туди пилососний агрегат і почав ретельно прибирати.
Одночасно Рух Опору Капітуляції попередив тебе, мій висловухий зелененький осел Іа , про те, що або ти позбудешся Бєні, або Україна позбудеться вас обох.
Того ж самого 13-го "Слуги" проголосували у першому читанні закон, який відкриває ринок землі таким чином, що українські сільськогосподарські землі можуть скупити великі корпорації, в тому числі і росіяни. Від такого нахабства "Слуг" навіть Юлія Тігрюля офігєла та пішла в опозицію.  Тепер слуги, яких багато, в нас зовсім самотні, всі інші партії, яких теж багато, їх не підтримують.
А вже 14-го числа, тобто сьогодні, "Слуги" зненацька продемонстрували нам неоднорідність свої рядів. Частина трускавецьких оленів проголосувала за поправку, яка передбачає повертання коштів в місцеві бюджети, бо в нас же децентралізація. Діма-спікер був настільки вражений непокорою тих оленів, які зненацька перетворилися в людей, що миттєво оголосив перерву. Ось так і виявилося, що в багатьох слуг є голова, а мотузки, за які їх смикають, іноді обриваються по важливих питаннях. І це - вкрай важлива подія, бо коли до цих самих "Слуг" дійде, що, наприклад, дійсно відбувається капітуляція, вони, маю надію, її не підтримають. Це - державна зрада, а відповідальність буде нести особисто той, хто зрадив та його близьке оточення.
Одночасно, очільник міністерства зовнішніх вправ Приставайко публічно відмежувався від твого, Вовочко, радника єрмака, бо такий радник "в теорії може" зіпсувати наші відносини з Америкою. Взагалі-то, в перекладі з дипломатичної мови це звучить, як "шайтан, курво, ще ніколи в нашій історії радником президента не був такий брехливий йолоп, який вже оббрехав двох поважних американців". Тому мені чомусь здається, що в твоєму, жабенятко, житті почалася чорна смуга, але ти не хвилюйся, потрібно просто трохи потерпіти до Ростову.
Твоя Параска. Село Великі Цицьки.



Немає коментарів:

Дописати коментар