четвер, 21 листопада 2019 р.

21.11. 2019





Вовчику, привіт!
Сьогодні в День Гідності я хочу тобі пояснити, що таке гідність, бо ти квіточки на алеї Небесної Сотні поклав, весь такий в чорному і Лєнка теж в чорному і з таким лицем, ніби землі наїлася. Зненацька, як то кажуть, бо в 2013-2014-му тобі, Вовочко було смішно. А чому було смішно? Тому що твоя гідність з тобою навіть поряд не валялася. Ось тому я тобі маю пояснити, а що ж то таке. Колись треба починати вчитися, навіть в 42 ще не піздно, я в тебе вірю.
Так ось, гідність - то поняття моральної свідомості. Тобто, коли вороги хочуть образити українців, вони називають їх свідомитами, бо свідомості в них немає, як і гідності. Тому вони нам й кораблі повернули розграбованими, навіть білизну в моряків вкрали, я вже не кажу про унітази. А потім ще збрехали, що ніби це українці самі себе обібрали. То ми вже ту брехню знаємо, ми "самі себе" вбиваємо, грабуємо. Так до чого я це? Ось дивись, бубочко, вороги наші, то так виходить, негідники, бо гідності в них ніц немає. Пояснюю далі. Гідність — особливе моральне ставлення людини до себе, що виявляється в усвідомленні своєї самоцінності й моральної рівності з іншими людьми. Тобто гідна людина поважає перш за все сама себе, а не лупасить членом по роялю і не намагається довести на фєнє, що вона "не лох". Бо гідна людина взагалі не маніпулює такими поняттями, як фраєр, лох, ну і подібними до них. І, щоб ти, Вовочко, розумів, а хто ж такий негідник, то я тобі дам синоніми - мерзотник, поганець, паразит; підлотник, личина, гадюка, гад, гадина, змія, змій, зміюка, капосник, падло, падлюка, паршивець, паскуда, паскудник.
Коротше кажучи, це той, хто здійснює ганебні, підлі вчинки. "Чисті мислі у воїнів, та один негідник може хоробрих людей продати" - писав Антон Хижняк, у романі «Данило Галицький». На цьому я завершую свою лекцію. Гідну людину не можна принизити, навіть знущаннями, катуванням чи чимось ще, але негідник її може зрадити. Проте, свідомі українці мають честь та гідність і вони ніколи не зрадять Україну, згинуть наші воріженьки, як роса на сонці.
Параска.

Немає коментарів:

Дописати коментар